Webhelyünk cookie-kat használ, hogy segítsen Önnek a lehető legjobb felhasználói élményt biztosítani. A weboldal legteljesebb kihasználásához kérjük, fogadja el az összes cookie-t a weboldalunkon. A cookie-kal kapcsolatos további információkért tekintse meg adatvédelmi szabályzatunkat.

Elfogadom Elutasítom

Saunier Duval Loyalty Program (ÉVA)

Az ÉVA egy ingyenes partner program, amelyben a felszerelt eszközök után gyűjthetsz pontokat. Ezeket a pontokat egy előre meghatározott átszámítási értéken pénzre válthatod be. A sok-sok nagyszerű lehetőség mellett részesülhetsz exkluzív akcióinkból, hozzáférhetsz egyre növekvő globális szolgáltatásainkhoz, és részt vehetsz a Saunier Duval által szervezett partneri utazásokon.

Csak vásárolj és szerelj fel Saunier Duval készülékeket, gyűjtsd a pontokat és növeld üzleti forgalmadat.

Szeretnél további részleteket tudni a ÉVA-ról?

Gyakran ismételt kérdések (GYIK) az ÉVA-ról

A részvétel feltételei

Gyakran ismételt kérdések (GYIK) az ÉVA-ról

Hogyan jelentkezzek az ÉVA programba?

A legegyszerűbb módja, ha kitöltöd az online regisztrációs űrlapot.

Vagy vedd fel velünk a kapcsolatot

  • e-mail-ben: info@saunierduval.hu címen, vagy
  • partneri forró vonalunkon keresztül: +36 (1) 464-7800

Tényleg szabadon csatlakozhatok és vehetek részt az ÉVA programban?

Igen, a Saunier Duval Loyalty Programban teljesen ingyenesen vehetsz részt. Hogyan kaphatsz pontokat? Ez elég egyszerű: használhatod az online űrlapot termékek regisztrálására vagy elegendő beolvasni a készülékek vonalkódját mobil készülékeden, a Saunier Duval ÉVA APP segítségével. További részleteket

Kapok róla tájékoztatást, ha pontjaim lejárnak?

A Saját fiókban tájékoztatást kapsz róla, ha bónusz pontjaid lejárnak. Emellett kaphatsz hírlevelet is, amelyből értesülhetsz pontjaid egyenlegéről is.

Hogyan ellenőrizhetem számlám egyenlegét?

Ha be vagy jelentkezve ügyfélfiókodba, akkor hozzáférhetsz ÉVA számlaegyenlegedhez a fő navigációs ablakban, az "ÉVA program", "ÉVA számlaegyenlegem" alatt.

Hogyan tudom megváltoztatni a jelszót?

Nyisd meg a fő navigációs sor végén a "Fiók adatok" menüt és válaszd ki a "Profil adatok" opciót. Itt változtathatod meg a jelszavad.

Hibaüzenetet kapok, amikor a Pontbeváltás oldalt megnyitom.

Windows 7 operációs rendszer és Internet Explorer (IE IE11.0.9xxx) böngésző használatakor bizonyos esetekben előfordulhat ilyen hiba. Javasoljuk, hogy használj egy másik böngészőt (pl. Chrome, Firofox), vagy módosítanod kell az Internet Explorer beállításait.

Az Internet Explorerben kattints a beállítások ikonra a jobb felső sarokban, majd válaszd az Internetbeállítások >> Adatvédelem >> Speciális opciót és jelöld be a következő pontokat:

  • Belső cookie-k elfogadása
  • Külső cookie-k elfogadása
  • Munkamenet-cookie-k fogadása

Mit kell tennem, ha további kérdéseim lenének?

Ha többet szeretnél megtudni a Saunier Duval Loyalty Programról, mi szívesen állunk rendelkezésedre.

  • e-mail-ben az info@saunierduval.hu címen, vagy
  • partneri forródrótunkon keresztül: +36 (1) 464-7800

A részvétel feltételei

Az ÉVA pontok gyűjtésére és beváltására valamint az ÉVA program általános lebonyolítására vonatkozó feltételeket az alábbi dokumentumban foglaltuk össze. A konkrét program futtatással, valamint az ÉVA program szolgáltatásaival kapcsolatban lehetnek fenti feltételeken túlmenően további vagy kiegészítő feltételek (pl. az ÉVA pontbeváltás feltételei, a Saunier Duval evaSCAN alkalmazás felhasználásának feltételei). Az ÉVA programba történt regisztrációval már elfogadtad ezeket a feltételeket.

Letöltés - Részvételi Szabályzat (282 kB)